Mengikut kajian lebih 90% manusia suka untuk menerima hadiah @ Cenderahati..tak kiralah berapa harganya walaupun cuma sebatang pen, Betulkan? Tetapi pernahkah kita terfikir bagaimana pemberian hadiah @ cenderahati ini mempengaruhi hubungan antara pelanggan dengan syarikat?
Kalau kita buat iklan, contoh guna flyer.. mungkin pelanggan kita cuma ingat Seminggu lepas tu mereka lupa sebab flyer to dah kena buang, betul tak?
Kalau kita tengok di TV,sesetengah iklan tu diulang bekali-kali dalam sehari supaya brand mereka masuk dalam minda Kita, tapi..berapa Puluh Ribu pulak kos yang dikeluarkan...mungkin kita tak sanggup sbb tak berbaloi berbanding dengan pendapatan kita perniagaan kita,
Bagai mana kita nak supaya pelanggan kita sentiasa ingat atau engage dengan kita dengan modal yang murah dan mudah? Ye mungkin ada yang sudah dapat menjangka. Tapi bagaimana pulak pemberian hadiah @ cenderahati moleh mempengaruhi hubungan antara pelanggan dengan syarikat?
Semua ini akan terjawab sekiranya anda menonton Klip video ini....
SEBARANG PERTANYAAN BOLEHLAH DI EMAILKAN KEPADA KAMI di: tprintrepublic@gmail.com .
KALAU URGENT sangat-sangat tu boleh terus Call/SMS/WhatApps/LINE 019-7209432.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan